Delovni list: Reševanje težav Natisni E-pošta
18. 03. 2011

 Korak 1

 

Opredelite problem.

Razdelite ga na manjše korake in se odločite, kateri korak bi bil prvi.

 Korak 2

 

Napišite čim več idej, ki bi lahko pomagale pri reševanju problema, ne glede na to, kako neumne se zdijo – ne izpustite nobene možne rešitve.

 

 Korak 3

 

Na drug papir napišite pluse in minuse vsake rešitve.

 

 Korak 4

 

Izberite eno od možnih rešitev, za katero menite, da bi lahko delovala glede na prednosti in slabosti.

 

 Korak 5

 

Naredite načrt, korak za korakom za rešitev, ki ste si jo izbrali. Kaj? Kdaj? Kako? S kom ali s čim? Kje bi se lahko pojavile težave? Kako bi se lahko izognili tem težavam? Je to realno in dosegljivo?

 

 Korak 6

 

Naredite to! Izvedite načrt!

 

 Korak 7

 

Preverite, kako je šlo. Vam je bilo to v pomoč? Ste dosegli tisto, kar ste želeli doseči? Če niste, kaj bi lahko naredili drugače? Ste dosegli kakršenkoli napredek, četudi majhen v doseganju cilja? Kaj ste se naučili?

 

 Korak 8

 

Če ste dosegli cilj, poskusite z naslednjim korakom v reševanju osnovnega problema.

Če niste popolnoma dosegli cilja, poskusite prilagoditi svojo izbrano rešitev, ali pa se vrnite na koraka 3 in 4 ter izberite drugo rešitev.

 

     
NAZAJ
 Nazaj na 3. korak
KVT program za samopomoč 

 

     
  
 

Posamezni koraki in celoten program za samopomoč je na voljo kot brezplačen prenos s te strani Pojdi

  
 Prevod in priredba z dovoljenjem avtorice Carol Vivyan www.getselfhelp.co.uk
 
  • Prevod in priredba Ana Šorc,
  • Recenzija prof. dr. Mojca Z. Dernovšek, dr. med., specialistka psihiatrije
  • Za objavo v spletu priredil Stanko Ivančič - HisTer
  
 Swiss Contribution
Podprto z donacijo Švice v okviru Švicarskega prispevka razširjeni Evropski uniji.

 

 
< Nazaj   Naprej >
© 2005 - 2024 Nebojse.SI - e-glasilol Društva DAM
Društvo za pomoč osebam z depresijo in anksioznimi motnjami