FORUM Nebojse.si
Novice:
 
*
Dobrodošli, gost. Prosim, prijavite se ali registrirajte.
Ali ste pozabili aktivirati vaš račun?
ponedeljek, 22. julij 2024 ura: 15:12


Prijavite se z uporabniškim imenom, geslom in dolžino seje.


Strani: [1] 2 3 4 ... 10
 1 
 dne:: sobota, 13. julij 2024 ura: 16:30 
Začel tesnobna - Zadnji prispevek od Cvetlica
Tesnobna ni poraz če potrebuješ višjo dozo. Sama sem podobno razmišljala in vztrajala predolgo preden sem sploh začela z ADji. Na koncu je tesnoba in depresija še večja in iz nje težje splezat. Ta teden sem po več kot enem letu vzela uspavalo, ker sem se že par dni soočala s tesnobo in nespanjem zaradi "kaj pa če" in se tudi jaz  počutila "luzer". Ampak ko sem se odspala sem videla, da brezveze da se matram in da bi nič narobe če si kdaj pomagam če je treba  pomisli
Glede česa te toliko daje tesnoba? Probaj različne stvari za katere veš iz preteklosti, da so ti že pomagale.

Vse dobro ti želim  rozicodam

 2 
 dne:: četrtek, 11. julij 2024 ura: 18:03 
Začel tesnobna - Zadnji prispevek od Runo24
Zaradi zdravil niste slabič, to je povsem napačno mišljenje. Zdravila vam pomagajo, da omilite tesnobo, strah. je pa res, da je fino, če bi to lahko pregnali, razrešili. Saj če hodite na terapije, vam tam gotovo kaj dobrega svetujejo. Odprite se, najdite točko, kjer nastaja vrzel, ki vas spravlja v tesnobo. Veliko je na samopodobi, če si o sebi mislite, da sta šibki, to ni dobro. Saj imamo tu večinoma vsi težave s samopodobo, jat tudi nimam dobre, zato pa je kak je. A se je treba boriti. Vse dobro.

 3 
 dne:: četrtek, 11. julij 2024 ura: 09:24 
Začel tesnobna - Zadnji prispevek od tesnobna
V podzavesti imam neko prepricanje, da sem slabic ker jemljem te tablete in to ze tako dolgo casa. Potihem sem upala, da se jih bom nekoc resila, ampak ocitno bom mogla se povecevati doze..ne vem zakaj ampak me spravlja v tako tesnobo to..vesela sem da obstaja ta forum in da obstajate vsi vi ker mi res pomaga ko tukaj pisem..

 4 
 dne:: četrtek, 11. julij 2024 ura: 08:07 
Začel Lost - Zadnji prispevek od Lost
https://www.rtvslo.si/zdravje/predstavniki-zdruzenj-nasprotujejo-delitvi-psihoterapevtov-na-dva-poklica/714420

 5 
 dne:: sreda, 10. julij 2024 ura: 23:49 
Začel tesnobna - Zadnji prispevek od Runo24
Spoštovani!
Tu vas razumemo, tudi nam se dogaja podobno. Jaz rad povem, da AD ne rešujejo težav, včasih so sicer res dobrodošli, a je treba rešiti tisti vzrok/e, zaradi katerih pride do tesnobe. To, da hodite na PT je dobro, tam lahko marsikaj rešite. Razumem pa, da včasih ne gre. Jaz sem imel do sedaj dva terapevta, zdaj bom iskal tretjega. Ker se te dni slabo počutim, razmišljam, da bi le obiskal osebnega zdravnika, a tudi to odlašam. AD sem do sedaj vedno odklanjal, bom vztrajal, čeprav pridejo tudi težki dnevi. Če vam pomaga, se izjočite, to je zelo koristno, ker se duša olajša.
Ne bojte se, v sebi najdite iskrico poguma, včasih pomagajo majhni dnevni cilji. Meni pomaga tudi tiha molitev ali vsaj to, da ob koncu dneva naštejem 5 lepih reči. Pa jih vedno najdem več.
Od srca vam želim vse dobro.

 6 
 dne:: sreda, 10. julij 2024 ura: 19:24 
Začel tesnobna - Zadnji prispevek od Aslan
..vem da rabim vecji odmerek ampak sem tako zelo zalostno zaradi tega..

Če čutiš, da ti bo višja doza pomagala jo vzemi brez slabe vesti.
Nikomur ničesar ne dokazuješ z višino dozo...
Imej se tako rada, da boš zase poskrbela na najboljši možen način.
Tako dozo zdravila, da boš lepo funkcionirala.

Pomembno je, da ti sama sebe razumeš!! rozicodam rozicodam rozicodam

 7 
 dne:: sreda, 10. julij 2024 ura: 16:43 
Začel Lost - Zadnji prispevek od Lost
https://www.24ur.com/novice/slovenija/psihoterapija-organizacije-opozorile-na-skodljivosti-zakona-in-predlagale-izboljsave.html

 8 
 dne:: sreda, 10. julij 2024 ura: 16:41 
Začel tesnobna - Zadnji prispevek od tesnobna
Hvala za odgovor..vcasih me cisto potre..sem vesela vsakega odgovora in vzpodbude..

 9 
 dne:: sreda, 10. julij 2024 ura: 13:21 
Začel tesnobna - Zadnji prispevek od Tačkica
Glej, ne vem kateri AD jemlješ, če ti je bil do sedaj ok,potem je mogoče kakšna druga stvar,ki ti je povzročila to tesnobo ? Zgleda da si se preveč napsihirala , kajti kljub tbl smo se vedno samo čuteče ljudje.


Pogovori se tudi z osebno zdravnico, mogoče pa ima posluh za take zadeve I pa kakšno prijateljico

Objemcek

 10 
 dne:: sreda, 10. julij 2024 ura: 12:38 
Začel tesnobna - Zadnji prispevek od tesnobna
Pozdravljeni vsi,

Pisala sem ze leta nazaj, sedaj pa samo berem forum in mi velikokrat pomaga. Z jemanjem AD sem zacela 11 let nazaj, stara sem 35 let. Nekako sem se sprijaznila z najmanjsim odmerkom ki ga vzamem 50 mg, vendar stanje se je poslabsalo. Vem, da moram povecati odmerek ampak mi je tako zelo hudo..na psihoterapijo hodim..ze 3 mesece se borim s to neznosno tesnobo in strahom pred vsem, jokala bi 24 ur na dan in se zaspati ne morem..vem da rabim vecji odmerek ampak sem tako zelo zalostno zaradi tega..prosim za vzpodbudne besede ker me razen zdravnikov nohce ne razume saj v druzini nima nihce teh tezav razen mene..

Strani: [1] 2 3 4 ... 10
oglas oglas ETIKETA medicinski slovar
Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC

Društvo DAM in uredništvo Portala Nebojse.si ne odgovarjamo za vsebine prispevkov na Forumu in vsebine komentarjev novic.
Vsi komentarji so lastništvo osebe, ki jih je napisala. Za njihovo vsebino so odgovorni njihovi avtorji.
Stran je bila ustvarjena v 0.068 sekundah z 17 povpraševanji.